1. Bevezetés....................................................................................................... 2
1.1. A személyes adatok kezelője, veled kapcsolatban ................................. 2
1.2. Kire vonatkozik az adatvédelmi politika?................................................. 2
1.3. Definíciók................................................................................................. 2
2. Az általunk feldolgozott adatkategóriák.......................................................... 3
3. Hogyan gyűjtjük az Ön személyes adatait...................................................... 3
4. A személyes adatok tárolásának formája....................................................... 3
5. Az adatfeldolgozás célja................................................................................. 4
6. Kinek adjuk ki az Ön adatait ...........................................................................4
7. Az a személyes adatok tárolásának időtartama............................................. 4
8. A személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos jogai................................. 5
9. A személyes adatok biztonsága..................................................................... 7
10. Fizikai adatbiztonsági intézkedések............................................................. 7
11. Minimális biztonsági intézkedések, amelyeket az alkalmazottak, az adminisztrátor, valamint a személyes adatokhoz való hozzáférésre jogosult összes többi személy alkalmaznak: ...................................................................8
12. Biztonsági sérülések ....................................................................................8
13. A jelen Adatvédelmi Szabályzat alkalmazása.............................................. 8
14. Változások.................................................................................................... 9
Mivel a tevékenység végzése során szükség van egy személyes adat sorozatának feldolgozására, amelynek előre meghatározott pontja van a tevékenységünk tárgyát illetően, biztosítékokat kívánunk nyújtani arra, hogy a feldolgozásra a személyes adatok átláthatóságának és biztonságának alapelveivel összhangban kerül sor. Ennek az adatvédelmi politikának az a célja, hogy segítsen megérteni, milyen adatokat gyűjtünk, miért gyűjtjük azokat és mit csinálunk velük.
Kérjük, olvassa el a dokumentumban szereplő információkat, mivel azok kifejezik a társaság személyes adatok feldolgozására vonatkozó irányelveit.
1.2. Kire vonatkozik ez az adatvédelmi politika?
Ez az adatvédelmi politika az alábbiak személyes adatainak feldolgozására vonatkozik:
Webhelyünk látogatói és felhasználói, amelyek elérhetők a www.aicuce.ro weboldalon
Ez az Adatvédelmi Szabályzat nem vonatkozik webhelyünk azon látogatóira, akik ugyanakkor a cégünk Ügyfelének minõségével is rendelkeznek.
Ha van ilyen minősége, kérjük, olvassa el a következő adatvédelmi irányelveket.
a) "személyes adatok": bármely információ azonosított vagy azonosítható természetes személyre ("érintett"); az azonosítható természetes személy olyan személy, akit közvetlenül vagy közvetetten lehet azonosítani, különösen olyan azonosító elemre hivatkozva, mint például név, azonosító szám, helymeghatározási adatok, online azonosító vagy egy vagy több számos sajátos elem, amely jellemző a fizikai, élettani, genetikai, mentális, gazdasági, kulturális vagy társadalmi identitására;
b) "feldolgozás": minden olyan művelet, amelyet személyes adatokon vagy személyes adatkészleteken hajtanak végre automatizált eszközökkel vagy anélkül, például gyűjtés, rögzítés, szervezés, strukturálás, tárolás, adaptálás vagy módosítása, kibontása, felhasználása, felhasználása, közzététele továbbítás, terjesztés vagy más módon elérhetővé tétele, összehangolása vagy kombinálása, korlátozása, törlése vagy megsemmisítése révén;
c) "üzemeltető": az a természetes vagy jogi személy, hatóság, ügynökség vagy egyéb szerv, amely önmagában vagy másokkal együtt meghatározza a személyes adatok feldolgozásának céljait és eszközeit; amennyiben az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a nemzeti jog határozza meg, az adatkezelőt vagy annak kijelölésére vonatkozó konkrét kritériumokat az uniós vagy a nemzeti jog határozhatja meg.
Az Ön személyes adatait akkor gyűjtjük és dolgozzuk fel, amikor velünk kapcsolatba lépnek: például az Ön által nekünk megadott információk a fent említett honlapunkon található űrlap kitöltésével, egy találkozó ütemezésére vagy a velünk való kapcsolattartásra, telefonon, e-mailben vagy más módon) vagy az Ön által megadott információk, ha feliratkozik szolgáltatásainkra vagy más társadalmi kommunikációs tevékenységekre webhelyünkön. A nekünk megadott információk között szerepelhet a neve, e-mail címe, telefonszáma és egyéb adatai.
Nem gyűjtünk és nem dolgozunk fel rólad érzékeny személyes adatokat (például a faji vagy etnikai származásra, a politikai véleményekre, a vallási felekezetekre vagy a filozófiai meggyőződésre, az egészségre, a nemi életre vagy a szexuális irányultságra vonatkozó információkkat). Ha Ön önként megadja nekünk személyes adatait (ideértve az érzékeny személyes adatokat) a weboldalunkkal való kapcsolatfelvétel során, vagy telefonon, e-mailben vagy bármilyen más módon, velünk való levélváltás útján, saját akarata alapján és nem kérésünkre, akkor töröljük az ilyen személyes adatokat rendszerünkből, ha nem gondoljuk, hogy feldolgozásuk legitim célból szükséges, kivéve ha ezeket az adatokat nyilvánossá tették (például egy üzenőfalat, amely a nyilvánosság számára látható), ebben az esetben csak akkor töröljük ezeket az adatokat a weboldalunkon, ha a törvény előírja, vagy ha nem akarjuk megőrizni.
Személyes adatait, nevét, vezetéknevét, e-mail címét stb., közvetlenül öntöl gyűjtjük, amikor például kitölti a kapcsolatfelvételi űrlapot, és információt kér az általunk nyújtott szolgáltatásokról és termékekről vagy ha feliratkozik hírlevelünkre.
Webhelyünk felhasználói személyes adatait, elektronikus formában tároljuk a belső szervereken keresztül.
A hírlevél szolgáltatásának adatai: Ha megadja adatait, hogy kihasználhassa hírlevelünk szolgáltatásait, az Üzemeltető az Ön adatait csak közvetlen marketing üzenetek küldésére használja fel.
Közvetlen marketing tevékenységek révén naprakészen tudjuk tartani termékeinket, szolgáltatásainkat és kampányainkat, tiszteletben tartva a hatályos jogszabályokat. Az adatok használata leáll, amint lemond a hírlevél szolgáltatásról. A hírlevél szolgáltatásból bármikor és ingyenesen leiratkozhat: feliratkozás az "Előfizetések" szakaszra, a hírlevél "Leiratkozás" opciójának ellenőrzése vagy e-mail küldése az office@aicuce.hu címre a felmondás kérésére.
Általános szabály, hogy az Ön által weboldalunk felhasználóiként megadott információkat nem szabad közzétenni. Előfordulhatnak azonban olyan helyzetek, amikor ezt meg kell tennünk, például állami hatóságok, intézmények és szervek, ha az adószabályokkal vagy bármely más alkalmazandó rendelettel összhangban megkövetelik tőle ezt.
Ugyanakkor a társaságnak joga van jóhiszeműen személyes adatokat vagy egyéb információkat közzétenni, ha szükségesnek tartjuk a felelősségre vonatkozó óvintézkedések megtételét, megvédjük magunkat vagy másokat a csalárd, visszaélésszerű vagy illegális felhasználástól, nyomozást és megvédjük magunkat bármely harmadik fél igényeivel vagy igényeivel szemben, hogy megvédjük szolgáltatásaink biztonságát vagy integritását, valamint a szolgáltatások rendelkezésre bocsátásához használt bármilyen eszközt vagy felszerelést; tulajdonjogaink vagy más jogaink védelme, valamint mások biztonsága vagy a szerződések végrehajtása érdekében.
Webhelyünk felhasználójaként az Ön adatait a kérelemről való tájékoztatás / megoldás befejezéséig tárolják, kivéve, ha a törvény előírja bizonyos adatok hosszabb ideig történő tárolásának kötelezettségét. Ugyanakkor tárolásra kerülhetnek a marketing és a reklámtevékenység folytatása érdekében, amíg a felszólalási jog gyakorlásához nem kerül sor.
A személyes adatokat megsemmisítjük, amikor azok már nem felelnek meg a feldolgozás céljának, garantálva ezzel a folyamat biztonságát.
Az adatvédelmi általános rendeletben foglaltakkal összhangban. 679/2016, a következő jogokkal rendelkezik:
a) Információhoz való jog - az üzemeltető személyéről való tájékozódás joga - a HYDROSYSTEMS S.R.L., az adatfeldolgozás célja, az adatfogadók vagy az adatfogadók kategóriái, a GDPR által biztosított jogok fennállása és a jogok gyakorlásának feltételei.
b) A hozzáférés joga - jog kérésre és díjmentesen megszerezheti tőlünk a tény megerősítését, hogy az Önre vonatkozó adatok feldolgozása megtörténik, vagy az adatokhoz való hozzáférés joga, kivéve ha ezek a kérelmek ismétlődőek vagy nyilvánvalóan rosszhiszeműen tették;
c) A helyesbítéshez való jog - kérheti a pontatlan személyes adatok helyesbítését.
e) A feldolgozás korlátozásának joga - kérhető a feldolgozás korlátozása abban az esetben is, ha vitatja az adatok pontosságát, valamint a törvény által előírt egyéb esetekben;
f) Tilos a kifogás - az a tény, hogy kifogásolható, hogy megalapozott és jogszerű okokból bármikor kifogásolja az Ön adatainak feldolgozását, kivéve, ha ellentétes jogi rendelkezések vannak érvényben, vagy ha a feldolgozás jogos érdekén alapszik;
g) Az adatok hordozhatóságához való jog - a személyes adatokat, amelyeket megadtál nekünk, automatikusan elolvasható formátumban is megkaphatja, vagy kérheti az adatok továbbítását egy másik szolgáltatóra.
i.) A hozzájárulás visszavonásának joga - ha az adatfeldolgozás alapja a hozzájárulás, tájékoztatjuk Önöket, hogy ezt a hozzájárulást bármikor vissza lehet vonni. A beleegyezés visszavonása csak a jövőben lép hatályba, a visszavonás előtt végzett feldolgozás érvényes. Ha azonban az adatfeldolgozás a szolgáltatásnyújtáshoz kötelező, és ez más jogi rendelkezések alapján is elvégezhető, a HYDROSYSTEMS S.R.L. folytatja az ilyen feldolgozást, és értesíti az érintetteket.
j. Az automatikus döntésekkel kapcsolatos további automatikus vagy profilozó döntésekkel szembeni jog - az kizárólag a személyes adatok feldolgozása alapján elfogadott, joghatásokat okozó határozat visszavonásának, visszavonásának vagy újraértékelésének kérésére és megszerzésére való jogosultság, automatikus eszközök, amelyek célja a személyiség egyes szempontjainak, például a szakmai kompetencia, a hitelesség, a viselkedés vagy adott esetben más hasonló szempontok értékelése;
Amennyiben jogait gyakorolja, lehetséges, hogy a HYDROSYSTEMS S.R.L. kérje meg, hogy igazolja személyazonosságát személyazonosító okmány vagy bármilyen egyéb információ közlésével, amely a kérelmező előzetes ellenőrzési eljárásához szükséges, adataink biztonságával és titkosságával kapcsolatos jogi kötelezettségekkel összhangban.
A HYDROSYSTEMS S.R.L. vállalja, hogy minden beérkezett kérelmet vagy panaszt megvizsgál, és ésszerű határidőn belül válaszol, hogy megfeleljen a vonatkozó jogi rendelkezéseknek.
Kérés az érintett személytöl |
Válaszadási határidő |
Tájékoztatás joga |
1. Az adatok gyűjtésének időpontjában |
Hozzáférési jog |
Egy hónap |
A helyesbítés joga |
Egy hónap |
A törlés joga |
Indokolatlan késedelem nélkül |
A feldolgozás korlátozásának joga |
Indokolatlan késedelem nélkül |
A hordozhatósághoz való jog |
Egy hónap |
A kifogás joga |
A kifogás észrevételekor |
Az a jog, hogy automatikus döntéseket ne vegyen igénybe, vagy automatikus döntésekhez kapcsolódó további profilok ne kerüljenek meghatározásra |
Nincs meghatározva - nem korlátozható a tevékenység sajátosságaira tekintettel |
A személyes adatok feldolgozásának felügyeletével foglalkozó nemzeti hatósághoz történő értesítés / panasz benyújtása érdekében a kapcsolattartási adatok a következők:
Webhely: http://www.dataprotection.ro/
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Cím: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, 1. ágazat, 010336 irányítószám, Bukarest, Románia
Vezetékes: + 40.318.059.211, + 40.318.059.212
Elnöki Hivatal +40.318.059.220; Fax + 40.318.059.60
9. A személyes adatok biztonsága
A feldolgozott adatok védelme érdekében a legmagasabb szintű előírásokat követjük, mind a nekünk történő továbbítás során, mind ezen idő után.
E célból technikai biztonsági irányelveket és eljárásokat fogadtunk el a személyes adatok védelme érdekében a birtokában lévő személyes adatok elvesztése, jogosulatlan felhasználása, megsemmisítése, megváltoztatása, jogosulatlan módosítása, nyilvánosságra hozatala vagy jogosulatlan hozzáférése és bármilyen más formája illegális feldolgozása ellen.
A biztonság garantálása érdekében általánosságban megemlítjük a biztonsági módszereket:
• A személyes adatokhoz való hozzáférés korlátozott és csak azok számára engedélyezett, akiknek törvényes joga van azok felhasználására, és akik kötelesek az adatok titkosságát biztosítani.
• A hozzáférést a személyes adatokat tároló területekhez vagy terekhez olyan fizikai eszközökkel kell biztosítani, amelyekhez csak a vállalat által kijelölt személyek férhetnek hozzá (lakattal, központi kulcsrendszerrel zárolva) vagy elektronikus, illetve tűzfalakkal, és jelszó és egyéb hozzáférési és hitelesítési vezérlők.
• Bizonyos esetekben az adatok álnévének, titkosításának és névtelenítésének technikáit is igénybe vehetjük azért, hogy megvédjük őket.
• Azok a munkavállalók, akik személyes adatokkal vagy ilyen adatokat tartalmazó dokumentumokkal érintkeznek, nem élvezhetik ezeket az adatokat harmadik fél számára.
10. Fizikai adatbiztonsági intézkedések
• Védelem a fizikai adatok károsodása ellen - pl. tűz, árvíz, vandalizmus;
• A személyes adatok tárolására szolgáló helyekbe csak a felhatalmazáson alapuló személyek férhetnek hozzá a munkaleíráson keresztül;
• A személyes adatokat tartalmazó dokumentumokat a hozzáférés-ellenőrzések által védett területre fogjuk helyezni;
11. Minimális biztonsági intézkedések, amelyeket az alkalmazottak, az adminisztrátor, valamint a személyes adatokhoz való hozzáférésre jogosult összes többi személy alkalmaznak:
• magas szintű (számokból, betűkből és szimbólumokból álló) védelemmel rendelkező jelszó használata;
• a jelszó más személyek számára történő nyilvánosságra hozatalának tilalma, illetve a szolgáltatás igénybevétele céljából több személy számára a számla használatának tilalma;
• A jelszó fizikai és / vagy elektronikus formában történő mentésének tilalma;
• Minden számítógépet, laptopot vagy eszközt, amelyet felügyelet nélkül hagynak, le kell választani a hálózatról, blokkolni vagy le kell állítani.
• Ha a számítógépet nem használjuk, a képernyőn nem jelenhet meg olyan információ, mint a bejelentkezési felhasználónév vagy jelszó;
• A belépés tilalma olyan területeken, amelyekre nincs engedély;
• Az adatok fizikai biztonságának ellenőrzése alkalmazás zárolásával, zárolásával; az elektronikus úton tárolt adatok biztonságának ellenőrzése a számítógép felügyelet nélküli hagyása mellett, jelszó felhasználásával, a jelen irányelvnek megfelelően;
• Mindenkinek van egy felhasználója és egy külön jelszava a bejelentkezéshez (ezeknek az adatoknak minden műveletnél különnek kell lenniük: pl. A számítógép indításához használt jelszónak különböznie kell az adatbázishoz való hozzáféréshez szükséges jelszavadtól);
• Minden 3 havonta kicseréljük az összes jelszót.
Ezen követelmények be nem tartása a társaság fegyelmi eljárást vonhat maga után a bűnösökkel szemben.
Az elektronikus vagy fizikai továbbítás vagy tárolás egyetlen módja sem 100% -ban biztonságos. Ha úgy gondolja, hogy személyes adatait veszélyeztette, lépjen kapcsolatba velünk írásbeli székhelyünk címén, Petrozsény, Livezeni utca. 100 Szám, Hunyad megye.
Ha a biztonsági rendszer megsértéséről tudomást szerez, akkor a hatályos jogszabályokkal összhangban mind a hatóságot, mind a hatóságokat értesítjük, legfeljebb 72 órán belül, amelyen belül közöljük a biztonsági eseményekkel kapcsolatos releváns információkat. .
12. Biztonsági jogsértések
Mivel társaságunk politikája tisztességes és tiszteletben tartja az arányosság elvét, amikor megvizsgáljuk azokat az intézkedéseket, amelyeket meg kell tennünk a biztonsági esemény által érintett emberek tájékoztatása érdekében, amelyek valószínűleg veszélyeztetik jogaikat és személyek szabadságát, sértés esetén értesítjük mind a Felügyeletet, mind az érintett személyt vagy személyeket erről a jogsértésről.
13. A jelen Adatvédelmi Szabályzat alkalmazása
Adatvédelmi irányelveink a társaságunk által kínált összes szolgáltatásra vonatkoznak.
14. Változtatások
Adatvédelmi politikánk időről időre megváltozhat, de vállaljuk, hogy kifejezett hozzájárulása nélkül nem csökkentjük a változások alapján fennálló jogait.
A titoktartási politika minden változását látható helyekre tesszük, hogy a frissítéseket könnyen azonosítani lehessen, és azok tartalma olvasható legyen. A jelen adatvédelmi politika korábbi verzióit az elektronikus archívumban is tároljuk, hogy Ön bármikor felülvizsgálhassa azokat egy egyszerű kéréssel.
HYDROSYSTEMS S.R.L.